dames, heren hier zijn we weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarzijnwenu - WaarBenJij.nu dames, heren hier zijn we weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarzijnwenu - WaarBenJij.nu

dames, heren hier zijn we weer

Door: Melanie en Nicole

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Zo allemaal,

Ditmaal vanuit ons vakantie oord en we kunnen jullie vertellen: het is hier ge-wel-dig. En warm. En bezweet.

Nou, het eerst obstakel heeft zich al aangediend (lees: tip 1): we spreken de taal niet, en de mensen de onze ook niet. Desalniettemin (edoch, daarentegen) proberen we ons met handen en voeten verstaanbaar te maken.

Het hotel: aan zee. Dient zich meteen het volgende luxe probleem aan: de zee is nogal luiddruchtig, met name ´s nachts als wij onze nachtrust goed kunnen gebruiken.

Bij het ontbijt (veranda, 1 hoog) zien we elke ochtend dolfijnen!!!!!! Je hoeft maar een arm in de lucht te steken en ze maken 3 salto´s.

Verder staan de volgende dingen op onze agenda:
Morgen gaan we in buggy´s rondrijden.
Dinsdag gaan we snorkelen en haaien en schildpadden zien.
Donderdag gaat Nicole in een squad rijden met Melanie achterop, dwars door de binnenlanden van.........
Nog niet bekend wanneer, maar we gaan nog met dolfijnen zwemmen.
En verder: cocktails drinken, verbranden (ai wat is het hier heet) en niks doen...

Al met al: leuk hier hoor!

Daaaaga, ciao, adios, tjuus, bye, sawasdee ka, salamat dentang, ni hao, hoije, haudoe, doei, mazzul, jambo..........

  • 20 Augustus 2005 - 20:42

    Angele:

    Nou meisje deze dame is jaloers: de noordppool staat er ook bij mij op.ijsland avst en zeker.
    veel plezier aldaar en c u when u het back nicie. veel plezier jullie twee.
    liefs angele

  • 21 Augustus 2005 - 17:00

    Marie:

    nou, nou het gaat jullie wel voor de wind, of niet?
    hopelijk gauw een duik tussen de dolfijnen! groetjes en heel veel lol

  • 21 Augustus 2005 - 17:01

    Marie:

    nou, nou het gaat jullie wel voor de wind, of niet?
    hopelijk gauw een duik tussen de dolfijnen! groetjes en heel veel lol

  • 21 Augustus 2005 - 18:35

    Quinn:

    hey allez goet daar!
    Maar 1x in de buggy rijde?? Als het ff meezit ga ik iedere dag in m'n buggy rije.
    Veel plezier nog enne...
    ik mis je nu al!

    dikke kus van mij,
    ja vooruit dan ook voor Mel! Doeiiiii xxx

  • 21 Augustus 2005 - 21:00

    Floor:

    Goed, ik blijf nog immer bij Rio de Janeiro, er staat nog niks in wat mij hiervan af brengt... Hier is het ook dol fijn...

  • 22 Augustus 2005 - 06:58

    Saskia:

    Ik zet een tientje op mexico!

  • 22 Augustus 2005 - 06:58

    Saskia:

    Oja mensen, brazillie is het niet, (volgens mel!)

  • 22 Augustus 2005 - 07:28

    Mariska:

    Costa Rica!
    Heb even alle steekwoorden uit jullie bericht gegoogled, en dit kwam eruit. Alhoewel ook Maleisie en Egypte opties zijn...Maar goed, ik hou het op de eerste

  • 22 Augustus 2005 - 18:07

    Maudel:

    WAUW!!! ik ben niet jaloers, maar WAAROM JULLIE!!??? waarom gaan jullie met dolfijntjes spelen en Maudje niet.........veel plezier!

  • 26 Augustus 2005 - 08:20

    Je Zusje:

    Hee wat me gister ochtend toch gebeurde! IK wilde je auto open maken en dacht, goh maak ff alleen de klep open... ja en toen was het raak... tuut tuut tuut gonste door de straat 's morgens om 7 uur!! Je had wel ff mogen zeggen dat je alarm op je auto hebt. Ik aan de slag om het uit te krijgen... is uiteindelijk wel gelukt!
    Nou maak er nog wat van dit laatste dagje en tot morgen. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2005

Tatatatataaaaaaaaaaaa

23 Augustus 2005

Berichtje van de Noordpool

20 Augustus 2005

dames, heren hier zijn we weer

14 Augustus 2005

Geboekt!!!

10 Augustus 2005

Geen nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 880
Totaal aantal bezoekers 12158

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2005 - 27 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: