Berichtje van de Noordpool - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarzijnwenu - WaarBenJij.nu Berichtje van de Noordpool - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarzijnwenu - WaarBenJij.nu

Berichtje van de Noordpool

Door: Melanie en Nicole

Blijf op de hoogte en volg

23 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hier weer een kort berichtje vanuit de Noordpool.

Hint 1: Nicole is verbrand en Mel haar zonne-allergie speelt weer op.

Hint 2: alleen de info verstrekt door de webmaster is waar. Laat je dus niet afleiden door opmerkingen van lezers of van onszelf voordat we vertrokken.

Hint 3: bekendste zangeres van dit land deelt haar naam met een vriendin van Mel

Dat waren wel weer genoeg hints voor vandaag. De buggy tocht gisteren was erg gaaf (beetje eng ook) en we hebben kilo`s zand gehapt. Vlak voor het einde van de tocht dachten wij nog een cola te kunnen bestellen van onze laatste centen maar helaas waren wij vergeten dat hier standaard 10% fooi op de rekening staat (mogen jullie opvatten als hint 4) en hadden we dus 0,20 te kort. Mel heeft dit toen weten los te peuteren bij een stel Nederlanders (zie je wel, Nederlanders zijn niet gierig).

Om wat variatie in het spel aan te brengen hebben we een nieuwe spelregel bedacht: voor vrijdagochtend 7:30 uur willen wij van iedereen nog een definitief antwoord hebben. Alle vorige antwoorden cq gissingen komen te vervallen. Zet in je antwoord er ff bij dat dit je definitieve keus is want tot die tijd mag natuurlijk gewoon doorgegist worden. Er mag overlegd worden, prijzen moeten dan onderling verdeeld worden.

Let op: we willen dus de naam van het land hebben (correct gespeld) en niet de naam van de stad (Floor Mulder!). Degene die als eerste ons vakantieland goed heeft geraden mag zich winnaar noemen van dit bloedstollende spel.

Woensdag zullen we nog nieuwe hints op de site zetten.

Vrijdagochtend (7:30 uur) zullen wij dan bekend maken wie de winnaar is!

Succes allemaal!

  • 23 Augustus 2005 - 07:37

    Marie:

    Hoe smaakt dat zand uit dat land?Enne? zijn er ook lieve boys bij? met die spleetoogjes?liefs en groetjes

  • 23 Augustus 2005 - 07:38

    Marie:

    Hoe smaakt dat zand uit dat land?Enne? zijn er ook lieve boys bij? met die spleetoogjes?liefs en groetjes

  • 23 Augustus 2005 - 11:37

    Yvette:

    jeeeeeeeee! waren jullie misschien stiekem op Lowlands, daar was het ook zandhappen en verbranden!

    Na grondig oveleg met Mira denk ik dat jullie in Tanzania zijn.

    Ik hoop in ieder geval dat het heel leuk is!!

    xx

  • 23 Augustus 2005 - 13:30

    Peter B:

    Kenia.

  • 23 Augustus 2005 - 15:59

    Mariska:

    Ik hou het toch maar op Costa Rica (ik vertrouw google blindelings). In ieder geval nog heel veel plezier he!!!

  • 23 Augustus 2005 - 16:07

    Luc:

    Brasil!!

  • 23 Augustus 2005 - 16:08

    Berwang:

    bij deze een gok met mijn nog steeds benevelde lowlands brein (was erg vet trouwens mel!, enne mn backpack is gejat...was het enige minpuntje vond gelukkig nog wel twee schone onderbroeken op tent van de buren!!) nou ja de gok dus: namibie

  • 24 Augustus 2005 - 17:53

    Dani:

    Venezuela!
    (isla margeritha dan he)

  • 25 Augustus 2005 - 12:21

    Saskia:

    Weetje eigenlijk vind ik dit kut spelletje!

  • 25 Augustus 2005 - 12:43

    Yvette:

    ...dat is helaas fout geantwoord.

    Omdat ik de vervelendste niet ben, zal ik Saskia's beurt even overnemen.

    Marokko!

  • 25 Augustus 2005 - 12:47

    Yvette:

    ...dat is helaas fout geantwoord.

    Omdat ik de vervelendste niet ben, zal ik Saskia's beurt even overnemen.

    Marokko!

  • 25 Augustus 2005 - 19:32

    D:

    Ik wil ook niet de lulligste zijn maar volgens mij is er nauwelijks tijdverschil tussen Nederland en Kenia, Tanzania en Marokko. Dus ook fout denk ik....

  • 25 Augustus 2005 - 19:35

    Dani:

    Als zij hun bericht versturen om 4.46 onze tijd dan moet er dus een verschil zijn van 4 tot 6 uur. Als dat naar het oosten is, zou dat betekenen dat ze wel héél vroeg hun bed uit zijn..en daar geloof ik niks van. dus het moet in het westen zijn. Ik denk....laatste gok...uhhh.......Mexico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2005

Tatatatataaaaaaaaaaaa

23 Augustus 2005

Berichtje van de Noordpool

20 Augustus 2005

dames, heren hier zijn we weer

14 Augustus 2005

Geboekt!!!

10 Augustus 2005

Geen nieuws
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 12155

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2005 - 27 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: